Jak se dostat na disk z jiného PC (Win Xp)

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Srpen 25 22:28:52 CEST 2010

Tak jsem to prekopiroval pres live CD ubuntu. Tvarilo se to, ze neni
problem, ale jakmile jsem nabootoval do windows, tak ty ten aresar vubec
nevidi...

Je nejaka cesta jak to zobrazit? V linuxu tam ty data videt jsou...
Souborový systém je NTFS...

Díky,

Honza Půhoný