Nabídka zaměstnání

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Srpen 25 21:54:16 CEST 2010

No nevim, ale ja mam uz nekolik let zivnostak na:
29. Výroba elektronických součástek, elektrických zařízení a výroba a
opravy elektrických strojů, přístrojů a elektronických zařízení
pracujících na malém napětí

Výroba elektronických součástek, zejména žhavených nebo studených katod
nebo fotokatodových elektronek nebo obrazovek, televizních obrazovek,
snímacích elektronek, elektronických převáděčů a multiplikátorů
mikrovlnných elektronek, přijímacích a zesilovacích výbojek nebo
elektronek, diod, tranzistorů, tyristorů a podobných polovodičových
prvků, polovodičových prvků citlivých na světlo včetně hradlových
fotonek, instalovaných piezoelektrických krystalů, elektronických
instalovaných obvodů a mikrosestav, monolitických integrovaných obvodů,
hybridních integrovaných obvodů a elektronických mikrosestav v litých
obvodech, mikromodulů, tištěných obvodů, elektrických kondenzátorů a
odporů včetně reostatů a potenciometrů. Výroba rozvaděčů nízkého a
vysokého napětí a elektrického zařízení pro spínání a ochranu
elektrických obvodů nebo pro vytváření spojení do nebo uvnitř
elektrického obvodu (zejména vypínačů, pojistek, omezovačů napětí,
tlumičů proudových nárazů, zásuvek, zástrček, objímek, ovládacích
panelů). Výroba vodičů, kabelů, lamel a jiných izolovaných vodičů
zakončených nebo nezakončených přípojkami, kabelů z optických vláken pro
přenos kódovaných dat pro telekomunikace, video a podobně. Výroba
galvanických článků a baterií. Výroba antén. Výroba a opravy
elektrických strojů a přístrojů a elektronických zařízení pracujících na
střídavém napětí menším než 50 V nebo stejnosměrném napětí menším než 75
V. Výroba elektronického vybavení zejména pro silniční motorová vozidla
a pracovní stroje.

Obsahem činnosti není montáž elektrických zařízení, výroba elektrických
strojů a přístrojů pracujících na střídavém napětí vyšším než 50 V nebo
stejnosměrném napětí vyšším než 75 V, výroba telekomunikačních zařízení
a elektrických hraček.
nikdo po me nic nechtel jen jsem se pohadal s pani jelikoz po me chtela
vedet provozovnu - tak jsem ji v zertu rekl, ze mam tu firmu jen na
prani spinavych penez z prodeje a pasovani drog a to ji zrejme nastvalo

nakonec sama chte nechte musela uznat ze zadnou provozovnu mit nemusim,
ale pak rekla, ale to pak k vam nemuze nikdo na kontrolu!!! no a ja na
to, ze to je prave dobre... :-DDD

--
S pozdravem
Radek Vicek