Nabídka zaměstnání

JD jirkonf na seznam.cz
Středa Srpen 25 12:40:13 CEST 2010

Ale fuj, co je to za modu si dneska "kupovat vzedlani"? Pak se nejde divit ze
sou na vetsine lepsich pozic zmrdecci, co umi vsechno akorat s prominutim
zkurvit a nasledne okecat dvaceti prazdnejma vetama tak, aby to vyznelo ze
vlatne vsichni udelali co mohli a nikdo nepochybil, takovi ti co na odporu
bezradne hledaji plus a na tranzistoru jim zase jeden prebyva - presne tohodle
mam plny zuby a prozhodne se nehodlam touhle cestou vydat. Proste "you deserve
your diploma!"

Nicmene vratme se k veci:

porad se tu dokola toci 50/6, 50/8 - ktery z nich je tedy potreba, chtel bych-
li samostatne pachat veci slozitosti blikatka s 555 napajene baterii pripadne
zakoupenym schvalenym sitovym zdrojem (klasicky adapter)?

a jak/kde jej ziskat legalne, mam li za sebou tyto skoly (obe Brno, zadna
Plzen):

- stredni elektro - maturita (mikroprocesorova technika)
- vyssi odborna elektro - DiS (automatizace)

Diky - JD

---