Nabídka zaměstnání

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Srpen 25 10:45:11 CEST 2010

Pokud máte vzdělání v oboru elektro, tak nepotřebujete ani ten kurz.
50/6 vám napíše za cca 1000-1200Kč každý revizák, který to umí napsat.
Pokud ale nemáte vzdělání, tak si myslím, že 14ti denní rekvalifikační
kurz nestačí. Já mám strojní průmyslovku, amusel jsem na IBP žádat o
vyjímku ze vzdělání.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info