[OT] Zase magnetizer v aute (uspora paliva, zvyseni vykonu...)

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Srpen 25 10:29:30 CEST 2010

ked uz cakam na ten zvazok a on nechodi a nechodi :-)

pred nedavnom som cital o magnetaroch, hviezdach ktore vytvaraju
magneticke pole v rade gigatesla a aj atomy vodika tam potom vyzeraju
ako dlhe supertenke ihly. To bude podla mna ono, jeden taky magnet a aj
vzduch bude vsetkymi trubkami lepsie prudit vo forme dlhych
pretiahnutych molekul a nie nejakych trapnych guliciek ktore vsetko v
motore zapchaju. Oni vedia ze to ma buducnost :-)))

b.