Re: Nabídka zaměstnání

Středa Srpen 25 08:29:10 CEST 2010

2010/8/25 Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz>:

> Vidite a ja jsem mel pocit, ze nemcina je u nas (po anglictine a ve
> starsi generaci po rustine) jednim z nejrozsirenejsich cizich jazyku.
>
> Je opravdu takovy problem se ji naucit?

Ano je to problém, ve chvíli, kdy vám Němec vítězoslavně přepošle
historii komunikace se slovy "tak jsme to vyřešili, výsledek viz.
dole", tak nemáte čas se několik měsíců učit další cizí jazyk ;-)

(Já konkrétně jsem se německy učil a docela dobře jsem i uměl, ale
díky nepoužívání jsem toho dost zapomněl, kromě toho ten e-mail nebyl
adresován mě, ale kolegům v minulým zaměstnání.)

P.K.