Nabídka zaměstnání

Jiri Nemecek jirry na centrum.cz
Středa Srpen 25 08:16:57 CEST 2010

Padesátka to opravdu není, ten předpis se jmenuje "systemizace
služebních míst". Taky je mi jasné, že na to místo by stačil mechanik
elektronik s maturitou, nebo klidně jenom zručný bastlíř (no, i když
potřebu vzdělání v oboru bych nepodceňoval...).

Byla by možnost tu systemizaci změnit a nárok na vzdělání snížit, od
toho se ale odvíjí nižší platová třída a v podstatě nulová možnost
postupu kamkoli výš.

Teď s příchodem nového ministra máme všechny nástupy pozastavené, ale
pokud je opět uvolní, asi k tomu snížení stejně přistoupíme.

JN