ESR, klasickych elektrolitu?

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Úterý Srpen 24 21:07:11 CEST 2010

Meril jste dobře, ESR s frekvenci klesa nejdrive prudce, pak mirne , ale
vytrvale.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Tuesday, August 24, 2010 8:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: ESR, klasickych elektrolitu?

Tak nevim jestli vam vyhovim, ale zmeril jsem co jsem ted namatkou vyndal z
krabic (posledni dobou uz toho moc nenabastlim).

Samwha RD  220/ 50 0.330 0.120
Samxon KM 2200/ 16 0.125 0.100
Jamicon    4.7/450 17.94 6.99
Samwha RD  220/ 35 0.420 0.163
Jamicon    100/400 0.271 0.268
Fultec     330/200 0.295 0.110

Prvni je pri 100Hz a druhe pri 10kHz. Nejak bych cekal, ze to ESR bude pri
vyssi frekvenci horsi a ono je lepsi - nebo nevim co jsem meril. Na meraku
bylo ale zcela jiste mereni R a seriovy ekvivalent. :-(

--
S pozdravem
Radek Vicek