Nabídka zaměstnání

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Srpen 24 14:32:20 CEST 2010

Nevim jestli je to vas pripad neznam vasi nabidku ale co ci tak ctu nabidky tak se vetsina volne vykladat jako: Prijmeme
elektronika, pozadujeme schopneho genia s vynikajicimi jazykovymi, socialnimi  schopnostmi, ktery by u nas delal z lasky k
praci za smesnou mzdu a bez ohledu na prezcasy na pozici pomocny technik. Jo a umi uz vsechno vcetne novinek.

Vzhledem k tomu, ze ho shanite uz rok,tak ho zrejme nepotrebujete, cemuz asi odpovida i nabidka.

No nic, pauza mi zkoncila, jdu delat to za co jsem placen.

ced