Re: Nabídka zaměstnání

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Srpen 23 17:04:15 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 23.8.2010 od Daniel Valuch:

> hladat chybu na druhej strane je vzdy najjednoduchsie a
> najpohodlnejsie :-) (teraz myslim od ziadatela) b.

O jaké chybě se tu píše? Pokud jsem dobře četl původní příspěvek, tak
žadatel psal, že zareagoval na nabídku zaměstnání zveřejněnou zde v
konferenci. A místo konkrétní a jasné odpovědi, že nebyl přijat, byl
nějakou dobu oblbován. Nic víc a nic méně. A jak vidím, té jasné
odpovědi se mu dostalo teď konečně po roce.

Podle mě tedy šlo z jeho strany čistě o varování případných zájemců,
že třeba ani stabilní společnost s tradicí a pracovištěm blízko
stanice MHD se nemusí k žadatelům o práci chovat zcela korektně :-)

Tak zase nechť má na takové varování právo. My ostatní asi těžko
posoudíme, co je pravda a co ne, ani nám to nepřísluší.

Na druhou stranu, kdyby to bylo křivé obvinění, tak by asi Pavel
Poucha neodpověděl: "je to docela jednoduché, vybrali jsme jiného
zájemce", ale spíš něco ve smyslu: "co kecáš, každému jsme odeslali
e-mail, že ho nebereme, protože jsme vybrali jiného zájemce". Nebo ne?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601