Plošné spoje - převod z formátu FLY

hudaklan na volny.cz hudaklan na volny.cz
Pondělí Srpen 23 13:46:36 CEST 2010

Dobrý den,
FLY je vlastně PCAD verze 3,5 (asi). Ten bych možná ještě někde našel.
PCAD by měl umět udělat výstup v PDIF formátu, který snad umí i ORCAD.
Nikdy jsem to nezkoušel. Zkuste mi poslat soukromě 1 soubor a já jej
zkusím zkonvertovat.

Hudeček
hudaklan na volny.cz