znaceni kabliku 0,35mm2/1,25mm a mensich ??

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Neděle Srpen 22 13:21:08 CEST 2010

Vypada to podobne ale nevim, jestli ty buzirky prodavaji uz potistene.
A maji nejmensi 2.5 mm, ta co ji nekde mam ma tak kousek pres milimetr
a je tenci nez normalni smrstovacky, proste special na ty tenounke
lanka.

Ales Prochaska