RE: Rezistory na paralelní sběrnici

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Neděle Srpen 22 01:16:20 CEST 2010

Obecne se tam nedavaji z zadneho  zde uvedeneho duvodu, ale proto, aby byla
sbernice impedancne prizpusobena a signal vyslany na sbernici se mel kde
"znicit".
Pokud procesor vysle signal tak tento leti sbernici a pokud tato konci ve
vzduchu tak se signal od konce sbernice odrazi a leti zpet k procesoru,
zachvili  na sbernici lita takovy bordel, ze se v tom nevyzna ani procesor
ani RAM, ci cokoliv co je poveseno na sbernici.
Pokud jde o vas LCD, v DS by melo byt napsano jak ma vypadat datova
sbernice, no dobre, v DS made in PRC to asi nebude, ale bude tam uveden typ
radice a v DS radice jiz tyto info byvaji.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of mrkvo na prokon.cz
Sent: Sunday, August 22, 2010 12:38 AM
To: HW-news
Subject: Re: Rezistory na paralelní sběrnici

  Jestli tam ty rezistory vůbec dávat. Jestli se to obecně doporučuje,
jestli ano, proč? Nebo se tam dávají pouze pokud je rozdílné nap. napětí na
periferii a procesoru? Nebo aby se předešlo odpálení v případe softwarové
chyby (obe zarizeni se nastavi jako output)? Ma to nejaky vyrazny vliv na
zivotnost tech koncovch trandiku kdyz tam nejsou?
Mám tu rozebranou navigaci, a jsou tam. Na mainboardu byvaji take, u ram..
Ale je spousta jinych zapojeni kde jsem to neviděl.

Milan Petržilka