OT: LHC dump [Was: Re: Odpor prokovu, pajeneho spoje a vypocet parametru DPS?]

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pátek Srpen 20 23:59:19 CEST 2010

no ved... vcera vecer som bol pri tom ako ho plnili a dnes o tretej sme
mali end of fill study. Vydrzal tam celkom slusnu dobu, tusim okolo 14
hodin a za tu dobu vytvoril tolko zrazok co za cely minuly tyzden.
Vykonnost stale rastie takmer exponencialne. LHC tiez prelomilo dalsi
rekord a sice celkovu ulozenu kineticku energiu obiehajuceho zvazku v
urychlovaci. Teraz je niekde okolo 3MJ, do konca oktobra by sa mala
zvysit este zhruba 10 nasobne.
Dufam ze sa cryo rychlo pozbiera, cez vikendy byvaju najstabilnejsie
podmienky a robi sa takmer nonstop fyzika. Minuly vikend vytvorili
operatori dalsi rekord - 3 hodiny 35 minut od dumpnutia fyzikalneho
zvazku po nove stabilne zvazky na ktorych sa znova robila fyzika.
Celkom slusne sa to rozbieha. Resp. rozbieha sa to uz od marca, ale este
stale :-)
b.