Trochu OT: Indukcni varna deska a nakup v Polsku

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Srpen 19 23:12:12 CEST 2010

Priame skusenosti nemam, ale moznosti sme studovali, ked sme uvazovali v PL
kupit TV. Vysiel by o vyse 100eur(3000Sk)
 lacnejsie, ako tu. Nakoniec bola u nas "akcia" a bol len o cca 25eur
drahsi, ako v PL, tak sme neriesili..
K veci. Najjednoduchsie si je asi vybrat taky obchod, kde sa da cez web
objednat a potom si tovar ist prevziat tam do sklepa a mate aj vylet :-) My
sme mali vyhliadnuty konkretne http://www.euro.com.pl/ . V takom pripade si
pripadnu reklamaciu uplatnite opat osobne na predajni a neriesite, ci ste zo
zahranicia, alebo nie. Ak to mate 65km, nevidim problem (nam to vychadzalo
100km). Bezna zaruka je 2 roky.
V niektorych obchodoch sa da dohodnut aj dovoz, ale nie je to pravidlom. Tak
sme si osobne boli vybrat nabytok (lebo to, co sa predava tu, sa nam
nepacilo a polsky maju nase obchody o 100-200eur drahsie, ako v PL), nechali
sme zalohu a oni nam ho doviezli o 2 tyzdne za 25eur. To bolo ale "len"
75km. Ked to porovnam s cenou dovozu vramci mesta pred 3 rokmi 300Sk...

miro