program pro tisk stitku ...

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Čtvrtek Srpen 19 17:41:20 CEST 2010

Někdy před deseti lety jsem dostal key na DesignPro za nákup pár set A4
etiket, a od té doby na něj nedám dopustit (dnes se i tuším přímo z webu
avery dá sosnout nějaká free verze). Jediné, co jsem tomu vždy vytýkal
byla dost problematická práce s databázemi (podpora jen nějakého starého
formátu), což v kombinaci s excelem dávalo vždy několik pokusů do
úspěšného vytištění první várky. Jinak jsme na tom tiskli prakticky vše
od poštovních poukázek, etiket na poštovní balíky, db tisk etiket při
rozesílání novinek a katalogů, až po "stravenky" na firemní akce. ;)

T.V.