soubor ze SPAM filtru

Čtvrtek Srpen 19 13:22:27 CEST 2010

Zdravíčko, blíží se pátek tak bych se rád zeptal:
Prolézaje smetím, které mi nabídl spamový filtr, narazil jsem na nabídku "životopisu" jakýchsi děvčat. Soubor má 606byte a má příponu .html.
Když jsem si to prohlídl textovým editorem, je to sice strašně jednoduché ale nejsa poskvrněn znalostí JAVA programování, zajímalo by mne čistě ze zvědavosti co by to udělalo při spuštění:
 <<Picture (Device Independent Bitmap)>>
Neukojil by někdo mou zvědavost ?
Děkuji.

Zdravím