Zdroje pro skenery

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 19 10:06:59 CEST 2010

Jsou jeste levnejsi a jde o klasicke spinane zdroje, tedy vydrzi +- autobus
2-3 roky tak odejdou na vyschle C.
http://www.i4wifi.cz/?cls=stoitem&stiid=1371

Celkem jedno co koupite, ale pokud neskenujete tak to vytahujte ze zásuvky,
znatelne usetrite za elektrinu a vydrziva "vecne"
My pouzivame  mnou zminene v desitkach ks a zkratka normalni prumer, u mas
napaji routry a jedou 7/24 v extremnich podminkach -25 az +60C a prumerne
vydrzi 2-3 roky.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Thursday, August 19, 2010 8:06 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Zdroje pro skenery

Mam dva skenery (HP Scanjet 4370 a Mustek Be na r Paw 1200F) ktere nechodi,
protoze u nich odesly zdroje 12V, cca 1,2A.
S laboratornim zdrojem chodi.
Hledal jsem nejake co bych mohl koupit, originalni z HP mi v pocitacovem
qelbu rozmluvili..
Dostal jsem tip na
http://www.gme.cz/cz/adapter-sitovy-spinany-12v-3000ma-konektor-2-1-p751-079
.html

a sam jsem nasel jeste
http://www.elektroeden.cz/sitovy-adapter-230v-12v-2a-24w-sys13082412w2e+dp11
1235/
http://www.elektroeden.cz/sitovy-adapter-dehner-230vac-12vdc-24w-sys13082412
+dp105737/
Jsou o neco levnejsi a jsou v zasuvce, ten z GM je v samostatne krabicce
ktera by se valela pod stolem.
Mate nekdo zkusenost ze bych ty z FK Technics nemel brat?