OT: platby kartami, bolo Re: platba do americka

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Srpen 18 16:19:05 CEST 2010

V televizi ukazovali takovou tu čtečku platebních karet, kterou montujou
podvodníci na bankomat. Čtečka magnetického proužku byla nad štěrbinou,
a nahoře nad klávesnicí byl normální mobil, namířený objektivem ke
klávesnici. Ta čtečka byla připojena k mobilu. Čtečka načetla proužek,
mobil natočil zadávání pinu, a rovnou to celé kamsi odeslal přes GSM.

Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info