Odpor prokovu, pajeneho spoje a vypocet parametru DPS?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Srpen 18 14:28:05 CEST 2010

GHz alebo 50Hz je z hladiska elektromagnetizmu to iste. Ak chcete tie
hodnoty presne treba to spocitat 3D elektromagnetickym simulatorom.
Radovo odhadnut sa da aj zo zakladnych vztahov a rozmerov :-)
b.