Odpor prokovu, pajeneho spoje a vypocet parametru DPS?

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Středa Srpen 18 14:03:36 CEST 2010

  Zdravim
jeste zálezi na tloušťce pokoveni toho prokovu cca 24u ? Ja jsem na to videl maximale tabulky nebo v nejakem datasheetu se s tim nekde pocitalo ... . Zalezi pro jako aplikaci to mate, pak k tomu najdete datasheet.
Jirka