OT: import - Mohu si dovezt pro svou potrebunejaky neoriginalnivyrobek ze 3ti zeme?

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Srpen 18 13:07:55 CEST 2010

Hmmm ja zase setrim na tohle:

http://www.dpreview.com/news/0907/09073001leicassystemprice.asp

uz jsem vratil flasky ale porad mi jeste neco chybi

jinak kolega z dynaxfora to ma pujcene a zrejme si to asi i koupi!!!
fotky z toho jsou naprosto neskutecne - tipuji ze tohle je jedina DSLR,
ktera strci do kapsy klasicky film

Radek Vicek