Pripevneni plastove krabice na zed

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Středa Srpen 18 09:39:05 CEST 2010

  Zdravim,
kdyz pouziji tento drzak na krabici, tak nalevo a napravo od krabice jsou videt srouby. To je lepe pouzit tzv. ruzek, kde ty srouby aspon zamaskuji:
http://vltava2000.cz/kovanihorak/goods-7409-40-ruzek-mont-oddeleny-obly-bezovy.html

Jeste lepsi je pouzit bajonetovy zaves zezadu na krabicku tj. http://www.tokoz.cz/shop/skrine/bajonetovy-zaves/  tim se zavesi, Na a pokud tam dam jeste treti, ktery dam obracene na zjisteni pomoci haku tj. ten hak zespodu pootocim sroubovakemm, tak
to jen tak nekdo nesunda.

Pokud nekdo ma lepsi reseni ... ?

jirka