OT: platby kartami, bolo Re: platba do americka

APA navrhpcb na gmail.com
Středa Srpen 18 02:57:21 CEST 2010

Fotka jo? A vite ze vsechny data jsou na te karte v mag. prouzku? Leda si ho
vygumujete. Nacteni mag. bude podstatne rychlejsi jak fotka :-D

A to mozna jeste netusite, ze na karte je i hash pinu, jste si asi
nevsimnul, ze terminal zahlasi PIN OK jeste predtim, nez se spoji s bankou
ze? :-D

No, radsi to ukoncime, na zabezpeceni karet se nic nebude menit, je to tak a
tak to i zustane... Budte rad, ze v Evrope nemusite uz podepisovat a musite
zadavat pin, je to rychlejsi...