OT: platby kartami, bolo Re: platba do americka

APA navrhpcb na gmail.com
Středa Srpen 18 02:47:30 CEST 2010

Vždy se ale pobavíte, když vám to podají tak, že podle zákona xy musíte to
či ono, přitom ten zákon jen zpravidla omezuje výši, o kolik vás může ten či
onen odrbat :-D Ale marketing je marketing.

U diskontní benzínky to lze pochopit. Zajímalo by mě, zda se to týká i
CCSky, ta přirážka? :-D

U Benziny dostanete 1% plus 50 haléřů s Axou, u Shelu je také několik
programů, snad až 2 Kč z litru...

A z jiných karet můžete mít i 10% dočasně, 2% trvale (u mnoha komodit).

 Původní zpráva ze dne 18.8.2010 od Jaroslav Lukesh: