platba do americka

Jindrich Kubec kubecj na asw.cz
Úterý Srpen 17 13:51:19 CEST 2010

At 13:45 17.8.2010, Petr Zahradnik wrote:
>Pùvodní zpráva ze dne 17.8.2010 od Èestmír Dobosz:

>Kdepak. Je to dané terminálem a bankou. Tøeba na Shellu se dodnes u
>embosovaných karet PIN nezadává a jede se magneticky.

Napr. ve zminovanem americku se karty vsude
'protahujou' (i v bankomatech/automatech) a
platil jsem u terminalu tak, ze jsem protahl
kartu (embossovana kreditka master s chipem) a
podepsal se stylusem na display. Byl jsem lehce zarazen ;)

Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.