LC(R) filtr synchroniho menice?

www www asrock70 na seznam.cz
Pondělí Srpen 16 10:37:29 CEST 2010

Dobry den,

mam takovou teoretickou otazku.Mejme synchroni DC menic radaove 50-100kHz s neznimy vystupnimi parametry
40V 10A i 10mA, tedy proud se memi o 3 rady.
Otazkou je jak navrhnout vystupni LC filtr tak abychom ziskali co nejmensiho zvleni a ruseni prenaseneho z napajeni?
Respektive kolika stupnovy filtr ma jeste smyl?

1 stupen
Civka na zelezoprachovem toroidu s co nejvetsi indukci, kvuli proudu asi bude prakticky realizovatelne max cca 100uH
nasleduje nekolik LoWESR C s celkovym R<10mOhm.
2 stupen
Civka na zelezoprachovem toroidu s indukci cca 50% prvni L nasleduje nekolik LoWESR C s celkovym R<10mOhm.
3 stupen
Civka na feritove tycce s indukci cca 10uH nasledovana poslednimi C. Zde je otazka zda pozit take LowESR nebo klasicke C s vetsi kapacitou.

Dekuji za nazor

Jirka