Jednoduchy zesilovac

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pondělí Srpen 16 10:22:08 CEST 2010

Dobry den,
vas dotaz me inspiroval k hledani:
Našel jsem na e-bay:
2×8W
http://cgi.ebay.com/2-8W-4-TPA3123-Class-D-Audio-Amplifier-Board-Assembled-/350383761973?pt=LH_DefaultDomain_0
2×15W
http://cgi.ebay.com/2-15-watt-4ohm-TA2024-D-class-Audio-Amplifier-Board-/110572011264?pt=LH_DefaultDomain_0
2×25W
http://cgi.ebay.com/2-25W-4-TPA3123-Class-D-Audio-Amplifier-Board-/230509842012?pt=LH_DefaultDomain_0
2×100W
http://cgi.ebay.com/2-100w-4-TK2050-Tripath-Class-D-Audio-Amplifier-Board-/370418957633?pt=LH_DefaultDomain_0
4×100W
http://cgi.ebay.com/4-100-watt-4ohm-TK2050-D-class-Audio-Amplifier-Board-/110572113928?pt=LH_DefaultDomain_0

 a nasledne k dalsimu dotazu: ma nekdo z pritomnych s temito zesilovaci
zkusenost? A vseobecne, co o techto "D class" zesilovacich soudite? Sam jsem
pred casem koupil stavebnici od pana Macy z Metronixu (2×10W) a muj
subjektivni - poslechovy dojem je velmi dobry. Myslim, ze za uvedene ceny
jsou ty moduly velmi vhodne k vestavbe do ruznych zarizeni, treba prave PC.
Jaky mate nazor?
Dekuji
Vladimir