OT: sádrování krabic

Pátek Srpen 13 22:41:46 CEST 2010

Dobrý den,
Jsou tady lidi co staví a snad někdo i z betonových skořepinových tvárnic. Dnes jsem na stavbě narazil na problém. Jak do té stěny připevnit instalační krabice? Mám vyvrtanou díru na průměr krabice, vpředu je  2 cm betonu a dál jen dutina, v ní je vedený husí krk s drátama.
http://vaelektronik.cz/fotky/diry.jpg
http://vaelektronik.cz/dum/elektrika.html
Přisádrovat krabici jen k těm 2 cm betonu se mi nelíbí a vyplnit dutinu už vůbec ne. Jednak je dutina velká a pak se chci ještě někdy dostat k tomu husímu krku. Máte s tím někdo zkušenosti?

Anděl