overene lepidlo na hlinik, doporucite ?

Snail Instruments snail na snailinstruments.com
Pátek Srpen 13 00:54:16 CEST 2010

>nasel jsme o tyhle stavebnici dost na webu, ale potreboval bych
>vedet, jak se udela spoj "T" ?
>na to mi staci ta matice a sroubek ? nebo se nejak vrta, zahlubuje,
>a rezou zavity ?

Rezat zavit je potreba v kazdem pripade, stredova dira 4.3 je pro M5
jako stvorena (dobre mazat a vytacet zavitnik, zlomeny zavitnik se v
podstate neda vytahnout).

Spoj T se da udelat dvema zpusoby - budto se provrta cely profil
kolmo vrtakem ~5.3, muze se zahoubit pro valcovou hlavu nebo se da
podlozka a sroub zustane venku (pokud to nevadi).

Druhou moznosti je pouzit zmineny sroub s pulkulatou hlavou ISO7380.
Do profilu se vyvrta kolmo jenom dira ~3.5 pro inbusovy klicek, hlava
sroubu se zasune do drazky a vycnivajici zavit se zasroubuje do
kolmeho kusu. Utahuje se tou dirkou 3.5mm. Na vrtani je vhodne
pouzivat stojanovou vrtacku se sverakem.

Na rezani profilu mame elektrickou pilu a specialni kotouc na hlinik,
narezeme na miru. Udelat kolmy rez rucni pilkou a zapilovat do roviny
je prace pro velmi trpelive kutily.

>A nejaka ukazka pouziti by se prosim nenasla? Par fotecek....

Krome Ireny z dilny KR jsou z Itemu take podvozky MOB-02 a -03 a Tank-03:
http://shop.snailinstruments.com/index.php?main_page=index&cPath=77

J. Hanzal