Zkratovy proud z C?

www www asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 12 09:59:04 CEST 2010

Je mi zahadou jak jste dosel k 480A, bez tech odporu by proud vychazel nekam pres 1100A, podle meho, ale je to stejne jedno, cele to je o vrazenych odporech,
ESR 8m, otazka je jaky je prechodak na pajeni toho C, pak odpor DPS, rekneme 50m, odpor pajeni L, odpor samotne civky, atd. jaky je odpor normalniho C je take otakza, v DS se to nepise http://zefiryn.tme.pl/dok/a09/hc.pdf

Jirka

> Kdyz se tu posledni dobou tolik hovori o ochranach a prepeti, dokazete
> nekdo odhadnout jaky bude mit zkratovy proud nasledujici obvod. nekolik
> C s celkovou kapacitou 3000uF, ESR 8mOhm nasleduje civka na zelezoprachu
> cca 47uH, opet stejna sada C 3000uF 8mOhm, a civka na feritovem jadru,
> indukci nevim, ale obe pouzivaji drat 1,5mm2, pak velky bezny C 10000uF.
> Spoje na DPS, radove 20mm. C nabity na 60V a ted jde o to jaky asi tam
> muze byt spickovy proud pokud zkratuji ten pocledni C?

   E = 1/2 CU^2 = 1/2 LI^2   ->  cca 480A

Pokud dojde k prekroceni sysceni jadra u civky, klesne indukcnost a proud
bude mnohem vetsi. Naopak vsechny ty odpory vedeni jej omezuji.