Jednoduchy zesilovac

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Středa Srpen 11 22:23:54 CEST 2010

Prosim pekne, ktery?
Zesilovace o to mene kvalitni je snad jedina polozka, ktera se v CZ bazarech prakticky nevyskytuje.
Mozna je nekde nejaky specializovany bazar, ale ten zase nebude mit akceptovatelne ceny.

Take bych k PC koupil nejaky Maranz nebo Accuphase :-), ale stacil by i Onkyo, bohuzel ani na blbleho Sonaka v CZ bazaru nenarazite.
PN

> Od: "Jaroslav Lukesh"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 11.08.2010 21:56
> Předmět: Re: Jednoduchy zesilovac

navštivte nejbližší bazar, tam si vyberete z velice kvalitních kousků třídy
HighEnd za pár šupů.

----- Původní zpráva -----
Od: "Zdenek"

 Nemá někdo tip na subj?
Mám PC připojené k TV. Na filmy je to dobré, ale problém je s muzikou.
TV nemá volbu vypnutí obrazovky, takže přehrávat MP3 a přitápět si k
tomu plazmovou obrazovkou se mi nějak nelíbí.

Požadavky:
1 až 3 linkové vstupy (ideálně s automatickým přepnutím podle
přítomnosti signálu)
výkon vyhoví jakýkoliv
výstup stereo (2 kanály)
ovládání hlasitosti (nejsou nutné korekce, ekvalizer, grafický displej
ani dálkové ovládání)