Skody prepatim sposobene dodavatelom energie

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Středa Srpen 11 07:51:25 CEST 2010

Tak to pozor, celozivotnim vetsinou vyrobci mysli do konce zivota
(nebo obcas dokonce jen do konce moralni zivotnosti - Garmin: 5 let)
toho zarizeni. Svetla vyjimka je treba Koss, ti ty sluchatka skutecne
"meni"

KR