digitalny filter - uplne zaciatocnicka otazka :-)

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Srpen 10 23:00:15 CEST 2010

nooo ucinenej zazrak :-) nasiel som presne tento priklad
http://www.engineer.tamuk.edu/SPark/chap3.pdf
strana 3-8, Example 3.4.1

tam je rovnica y(n) = 0.8y(n−1) + 2x(n) co je presne tvar ktory ma RC
filter z prikladu

tak som nasiel koeficienty

A =RC/dt;
numerator = [1/(A+1)];
denominator = [1 -A/(A+1)];

out = filter(numerator,denominator,in);

a vyslo to co je na obrazku. Mozem ist skopojne spat :-))

Dik este raz za nakopnutie,
b.