Skody prepatim sposobene dodavatelom energie

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Srpen 10 22:32:39 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 10.8.2010 od Vláďa Anděl:

> 150 korun ročně? s tím že pojišťováci se z toho stejně vykroutí?
> Taky jsem už v televizi slyšel že se tohle stává. Nevyplatilo by se
> do zásuvky (nebo přímo do rozvaděče) dát nějaký bazmek který při
> napětí přes 250V pošle 200 mA z fáze do PE a vyhodí proudový
> chránič?

A proč dělat takový bazmek? Stačí si u mě nebo kdekoliv jinde koupit
přepěťovou ochranu, kde výrobce již v ceně zařízení poskytuje záruku
ve formě pojištění až do výše 250 tisíc EUR na připojená zařízení.
Vztahuje se poškození v důsledku přepětí, proudové špičky a úderu
blesku.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601