OT: novinky z kolotoca

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Srpen 10 17:01:16 CEST 2010

na stranke toho syntezatoru je na vyber vacsie mnozstvo hlasov a dokonca
aj algoritmov. Mozete sa s tym pohrat.
Osobne ma zenske hlasy v takychto aplikaciach pomerne irituju, myslim ze
vyber Nicka bol velmi dobry :-)
Na stranke pisu ze pouzili 8 hodin zvukovych dat na jeho syntezu...
http://www.cstr.ed.ac.uk/projects/festival/
http://www.cstr.ed.ac.uk/projects/festival/morevoices.html
b.