koniec ziaroviek v podobe lesklej a farebnej brozury

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Úterý Srpen 10 11:38:00 CEST 2010

>Len tak baj ocko, ta usporka stoji asi 10x tolko co konvencna ziarovka
>takze zhruba sa na jej vyrobu spotrebuje 10x viac energie, plusminus
>autobus. No ale zase by mala vydrzat 10x viac, takze potom >je to tak
>zhruba egal.

>wek

Predpokladám,že to myslíš ľahko ironicky, lebo mne značkové úsporky
(Philips) vydržali cca 2 roky a neznačkové len o niečo menej.Niektoré
klasické žiarovky mi v byte fungujú už 20 rokov, zatiaľ čo ani jedna
úsporka nevydržala viac,ako  4 roky. Neviem,či do toho započítať aj
autožiarovky ale vo felicii mám v ľavom reflektore ešte stále pôvodnú
halogénku od roku 2001. A jazdím denne. P.B.