Problem s CD - autoradio Blaupunkt Malaga CD35

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Pondělí Srpen 9 16:02:26 CEST 2010

Ja potvrzuji ze moje pozorovani (autoradio sony, volkswagen transporter,
1600km na jeden zatah - nelekejte se, vice ridicu) odpovida hypoteze s
prehrivanim.
Pri prejezdech do tri hodin nebyl pozorovan problem. Po peti hodinach
soustavneho hrani zacinalo preskakovat az prestalo hrat zcela. Po hodinovem
chladnuti opet v poradku.

Jakub Ladman