Problem s CD - autoradio Blaupunkt Malaga CD35

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Pondělí Srpen 9 14:13:06 CEST 2010

Mam stejnou teorii. Moje to dela taky, je to pravidlem. Myslim, ze tim
dost trpi i medium. Radeji v aute vubec originalni lisovane CD nevozim.
Vypalene je po dvou letech vozeni v aute na vyhoz.

Tomas