overene lepidlo na hlinik, doporucite ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Sobota Srpen 7 19:16:22 CEST 2010

tak jsem jen tak prolitnul ceskej web a o letoxitu jsem toho moc nenasel, tedy vetsinou konference modelaru, co ale delaj
s dvouslozkovym letoxitem, tedy "patlaj" :-).
muzete naznacit jak probiha to lepeni teplem ? tedy treba napatlat, nejak zafixovat, dat do trouby na 120°C na 20min, vychladnout a
je "svareno" ... lepeni teplem by se mi libilo ....
pokud tedy mate nejaky presny typ lepidla, abych to mohl lepe pohledat.
dekuji.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Saturday, August 07, 2010 7:06 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: overene lepidlo na hlinik, doporucite ?

Na hlinik jsou docela dobra dvouslozkova polyuretanova lepidla. Sam ale radeji pouzivam epoxidy z rady Letoxit vytvrzovane za zvysene teploty, protoze u toho neni zadne patlani s tvrdidly. Jestli to ma byt slepene opravdu pevne tak je vhodne dily pred tim eloxovat a do 24 hodin natrit primerem (dle doporuceni vyrobce lepidla).

Ales Prochaska