overene lepidlo na hlinik, doporucite ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Sobota Srpen 7 18:57:15 CEST 2010

dobry den.
chtel bych si slepit konstrukci z hlinikovych profilu a plechu a
potreboval bych nejake poradne lepidlo.
bude to pripravek vsazeny do kufru. bude to  tedy kusovka a tak proto
ten pokus o vyrobu z jednotlivych dilu.
koupil jsem v marketu na zkousku nejake dvouslozkove "3-ton" super
lepidlo s kovovym plnicem
http://www.alteco.cz/epoxidova-lepidla_3-ton-epoxy-steel,
co pak jde  uz i pilovat a vrtat, ale vysledky zatim bida. lepil jsem k
sobe AL uhelniky s eloxem, pak sroub pozink M10 hlavou na pozink plech
vsechno dukladne ocistene, odmastene a i prejete smirglem, ale nic moc.
plochy tak od 1cm2 do 10cm2. nechal jsem to snad 12h(8h by melo stacit)
vytvrdit, ale
je to porad tvrdy max. jako tvrdsi plast. vsechno jsem rozlomil v ruce a
"pustil" material, takze povrchem to asi neni.
jeste delam druhej pokus, kde lepim zase srouby hlavou na plech a udelal
jsme 3 ruzne pomery michani, 1:1, kousek vic tuzidla a kousek
min tuzidla. po cca 6h, to nevypada na nadejnejsi vysledek.
slozky v tubach byly po otevreni celkem tuhe, tedy trochu problem
vymacknout z tuby, neni to spatne ??
pokud mate nekdo neco vyzkouseneho, tedy abych treba prilepil tu M10 na
ten plech a ona me pak unesla, tedy
jak psali u toho alteca 130kg na 1cm2, pouziju radeji neco vyzkouseneho.
diky za tip.
tomik.