OT: zkomolenina n

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pátek Srpen 6 11:43:48 CEST 2010

> Co myslíte - jak by vypadal Linux,
> kdyby po takovou dobu jako windows si mohl dovolit stejné reklamní kampaně ?

Nemyslím - zcela přesně vím :-). Obsahoval by hejna otravných utilitek
(jejichž prototypem je pro mě sponka z MS Office) "aby se to líbilo" a
platilo by se za něj +- totéž co za windows :-)

>   Nebo školství - už jsem to tu psal: Moje dcera si mi stěžovala, že paní
> učitelka jim vysvětlovala, že počítač se skládá z hardware, windows a dalších
> programů a že jinak to nejde. Když se dcera přihlásila, že to jinak jde a že
> v něm windows nemá, učitelka na ni chvíli vejrala a pak řekla "to nemáme
> v osnovách".

Inu, komu není shůry dáno ... tak nemá učit. Ale moje děti taky
dostávají ve škole nalejvárnu od Microsoftu, jedno dělalo projekt v
jakémsi software o kterém jsem nejdřív myslel, že byl vyvinutý na
mučení vězňů na Guantánamu - jenže ona to byla nejnovější verze
powerpointu :-( To fakt naštve :-)

Aleš Procháska