zkomolenina n

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Srpen 6 08:37:15 CEST 2010

Tak to dneska proste chodi , ale myslim , ze vsude ve svete , ze
penize jsou az na prvnim miste a kdyz mame koho vydojit (EU ta to
platila) tak ji vydojime(ja o tom nerozhodoval) a to politicke pozadi
me proste nezajima. Je to zajimave z hlediska pouzitych technologii ,
ktere jsou opravdu spickove at jiz se vyuziji na 10,50 nebo 99 % . To
ze z praktickeho hlediska je kravina neco takoveho integrovat do
jednoho mista( i kdyz bude nekde jinde zalozni dispecink) to uz je vec
druha . Ono asi az prijdou povodne jako v 97 tak se to zjisti , ale to
uz je na jinou diskuzi . Z praktickeho hlediska to bude kazdopadne
prinos i pro obycejne lidi , ke kterym se ta sanitka nebo policie
dostane driv nez to v nekterych pripadech je dnes . Totiz to neni jen
v te budove , ale je to cely retezec , ktery vede az do jednotlivych
sanitek a umoznuje tak rychlejsi praci (noooo snad bude :) ) .

snehulak