Re: OT: zkomolenina názvu Windows (bylo: Re: AVR a Linux, WAS: dsPIC co umi, nahradi ho ARM ?)

Pátek Srpen 6 08:02:16 CEST 2010

2010/8/6 Kamil Rezac <krezac.conf na gmail.com>:
> Ale jinak
> bych ruzne zkratky, zkomoleniny a akronymy vnimal spis jako snahu lidu
> pocitacoveho ozvlastnit si sedivy den u pocitace (pocitaci je treba
> rict vsechno naprosto presne, tak tohle je takovy maly vzdor): wokna,
> tucnaci, slunicka, krysy, cihly...

Co jsou sluníčka, krysy a cihly? No krysa bude asi myš ;)

Kdysi dávno jsem slyšel termín "pařklacek", hádejte, co to je.

Ještě si vzpomínám, když jsem t.č. experimentoval s Linuxem (abych
zjistil, že pro mě to holt není a nebude) se mi líbilo pojmenování
distribucí Ubuntu:

Warty Warthog (bradavičnatý divočák)
Hoary Hedgehog (ctihodný šedivý ježek)
Breezy Badger (rozmarný jezevec)
Dapper Drake (sličný kačer / elegantní jepice)
Edgy Eft (smělý mlok)
Feisty Fawn (čiperný srnec / divoká srna)
Gutsy Gibbon (kurážný / sexuálně vyzývavý (nadržený) gibon)
Hardy Heron (neohrožená volavka)
Intrepid Ibex (nebojácný kozoroh)
Jaunty Jackalope (veselý zajdalen)
Karmic Koala (osudná koala)
Lucid Lynx (bystrý rys)
Maverick Meerkat (vzpurná surikata)

Bohužel to nakonec bylo to jediný, co se mi na tom systému líbilo.

P.K.