AVR a Linux, WAS: dsPIC co umi, nahradi ho ARM ?

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Srpen 6 07:44:52 CEST 2010

No, ved pre toto som sa pytal, ako to ludia NAOZAJ s tymi AVRkami pod
Linuxom robia. Pytal som sa predovsetkym preto, lebo su zname svojou
Linuxackou komunitou a dokonca som niekde cital, ako niekto, kto chcel
prejst pod Linux (nech mal dovody akekolvek) si ako svoj MCU zvolil
AVR, pretoze mal dobru podporu v danom OS.
Prave kolega Tomasek ma donutil trochu poggoglit, ze ako sa da vlastne
pracovat s PICkami pod Linuxom a zistil som, ze pomerne komfortne. Je
moznost mat IDE, ICD, simulator a vsetky tie graficke srandicky, na
ktore som zvyknuty. Takisto je mozne pracovat stylom, ktory som nazval
spartanskym. Editovat Vi-ckom, a potom si spustit make s volanim
programatora. No a preto som bol zvedavy, ze ake moznosti ma v tomto
smere AVR navyse, ak vobec.

J.S.