Dgitalni filtry pro tupce a neb lovime z sumu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 5 15:29:37 CEST 2010

Existuje kniha od Analog Devices, mám ji doma, ale doma teď nejsem, je
dostupná volně i v PDF. Je to tam popsané moc dobře, příklady jsou ve
zjednodušeném BASICu, takže ty operace pochopí fakt každý. Jak se přesně
jmenuje a kdo je autorem, tak buď se někdo ozve, nebo google, nebo si prostě
počkejte až budu doma.

----- Původní zpráva -----
Od: "Draček Fráček" <dracek.fracek na gmail.com>

Existuje nejaka kniha o digitalnich filtrech, respektive digitalnim
zpracovani sigmalu pro tupce?
Nasel jsem radu knih, vetsinou jsou  psane asi takto FIR
to je moc dobry filtr, nasleduje stranka az dve me nic nerikajichich
integralu a cele to konci vetou jak vidite jde o uzitecny a siroce
pouzitelny filtr.
Priznam se, ze ja nevim nic :-).
Potrebuji neco pro blbe s obrazky a praktickymi priklady, idealne
interaktivni, kde bych videl, puvodni, signal, vysledek filtru  a
prakticke pouziti.