OT - Adobe Reader

Jiri Nemecek jirry na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 5 12:51:56 CEST 2010

Verze jsou stejné, 9.3.3

Kopíruju přes schránku windows, je to nejjednodušší. Jedná se o přenos z
terminálového serveru (Win srv 2008) na notebook s Win XP.

Takže klasicky - plocha terminálu CTRL_C, plocha notebooku CTRL_V.

Zdá se, že doporučovaný Foxit Reader problém vyřešil, ale stejně je mi
záhadou, proč zrovna při kopírování PDF se změní jeho velikost a
následně nejde přečíst.

Jirka