OT - Adobe Reader - částečně vyřešeno

Jiri Nemecek jirry na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 5 12:15:43 CEST 2010

Díky, Foxit zkusím, už mi ho doporučovalo pár lidí.

Nicméně, problém jsem odhalil jinde, a to v samotném přenosu souboru. Z
nějakého důvodu se při kopírování (copy/paste) mezi stroji změní
velikost PDF (ubyde pár kB) a toto pak nejde přečíst. Když PDF zaZIPuju,
funguje kopírování normálně, stejně jako s ostatními soubory.

Funguje taky, když na jednom stroji namapuji disk toho druhého a pak
kopíruju. Problém je tedy v přenosu PDF přes schránku windows. Jeden
stroj je Win SRV 2008, druhý XP.

Jirka