Radic znakoveho LCD SPLC780D

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Srpen 5 11:34:42 CEST 2010

Dňa 5.8.2010, Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz> napísal(a):

> Proboha, proc, avr-libc uz tyhle funkce obsahuje!

Myslim, ze som celkom zretelne popisal, ake som mal s nimi problemy a
preco som si napisal svoje. OK, beriem, ze sucasna verzia avr-libc ich
uz ma v poriadku, ale to sa mi objasnilo az z naslednej diskusie.
Chcel som pomoct, nenutil som..

miro