OT - Adobe Reader

Jiri Nemecek jirry na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 5 10:47:30 CEST 2010

Přeji pěkný čtvrtek,

narazil jsem na nepříjemný problém. Při otevírání některých PDF na
jednom PC se mi objevuje hláška "There was an error opening document.
The file is damaged and could not be repaired".

Na jiných strojích se toto PDF zobrazuje normálně, ale jakmile jej
zkopíruju na ono problémové PC, je to v háji. Problém je hlavně s
podepsanými PDF, takže předpokládám nějaký hokej v certifikátech, ale
zaboha na to nemůžu přijít.

Máte někdo nápad, kam sáhnout? Procházel jsem různé diskuze, ale nikde
jsem nic nenašel...

Díky, Jirka